Logotype
Användarnamn Lösenord
Avdelningar
Alla produkter





Frågor och svar


Om du har frågor och funderingar kring hur webbshopen fungerar kan du hitta dina svar nedan. Om inte, skicka ett e-brev till ingela.persson@csn.se.
  1. Vem får beställa?
  2. Vilka är beställningsansvariga?
  3. Hur ofta kan/får jag beställa?
  4. Vad kostar det?
  5. Hur många produkter får man beställa?
  6. Till vilka aktiviteter kan jag beställa?
  7. Hur gör jag om jag har förslag på nya produkter till webbshoppen?
  8. Jag sitter på HK och vill beställa ur webbshoppen, hur gör jag?
  9. Jag sitter på ett lokalkontor och vill beställa ur webbshoppen, hur gör jag?
  10. Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
  11. Hur handlar jag?
  12. Jag har frågor, vem vänder jag mig till?
  13. Vad händer om jag beställer under 2 000 kr?
  14. Jag hittar inte den produkt som jag söker?
  15. Vad händer om en vara är slut i lager?
  16. Kan jag beställa hur mycket jag vill?
  17. Hur lång leveranstid är det efter att jag lagt min beställning?
  18. Jag behöver beställa produkter för extra snabb leverans, hur gör jag?





1. Vem får beställa?
Det är kontorets informationsansvariga som har behörighet att beställa produkter i CSN:s webbshop. Under ”Vilka är beställningsansvariga” ser du vem som är beställaransvarig på ditt kontor. Alla medarbetare på CSN kan titta i webbshopen.
Tillbaka till toppen


2. Vilka är beställningsansvariga?
Eskilstuna: Anna Kammerstad
Gävle: Malin Kvist
Göteborg: Pia Ilomeri
Linköping: Linda Tornéus
Kalmar/Lund: Anders Peterzen
Stockholm: Ann-Christine Witting
Sundsvall: Sofia Lennerth
Umeå: Mahsa Ajami
Visby: Lisa Hammar
Huvudkontoret i Sundsvall administratör: Ingela Persson

Tillbaka till toppen


3. Hur ofta får kontoret beställa?
Du kan beställa hur ofta du vill, men försök att planera dina beställningar i god tid. Då kan du vara säker på att du får produkterna i tid.

Tillbaka till toppen


4. Vad kostar det?
Kundmötesavdelningen har ansvar för webbshopen och profilprodukterna. Kontoren beställer därför sina profilprodukter kostnadsfritt.

Glöm inte att om du handlar för under 2 000 kr exkl. moms tillkommer en fraktkostnad för ditt kontor enligt postens prislista, se "Vad händer om jag beställer under 2 000 kr".

Tillbaka till toppen


5. Hur många produkter får kontoret beställa?
Det finns inget tak på beställningarna. De ska göras utifrån kontorets behov och god planering. Alla beställningar går via produktionsstöd kundmöte och är beräknade på hur beställningsunderlaget har varit föregående

Tillbaka till toppen


6. Förslag på nya produkter till webbshopen – hur gör jag?
Kontakta Ingela Persson på produktionsstöd kundmöte, ank. 6380.

Tillbaka till toppen


7. Reklamera, hur gör jag?
Vid reklamation skickar du ett e-brev till Titti Hamberg på titti@triffiq.se. Beskriv vad du vill reklamera och varför.

Tillbaka till toppen


8. Jag har frågor, vem vänder jag mig till?
Har du frågor eller funderingar kontakta i första hand Ingela Persson på produktionsstöd kundmöte eller Titti Hamberg på TriffiQ.

Kontaktuppgifter

Tillbaka till toppen


9. Vad händer om jag beställer under 2 000 kr?
Då tillkommer en fraktkostnad för ditt kontor. Kostnaden enligt postens prislista.
Företagspaket:
>3 kg 139 kr
>10 kg 199 kr
>15 kg 269kr

Tillbaka till toppen


10. Jag hittar inte den produkt som jag söker?
Du kan antingen gå in på sidan som heter ”produkter” eller skriva in det du söker i rutan för ”produktsökning” som finns i högermenyn. Skriver du exempelvis ”mugg” så kommer de produkter som finns i shopen med ordet mugg att komma upp.

Tillbaka till toppen


11. Vad händer om en produkt är slut i lager?
Är det en produkt som gått bra och är efterfrågad kommer vi att beställa mer. Kanske är det redan beställt. Kontakta Ingela Persson på produktionsstöd kundmöte.

Tillbaka till toppen


12. Hur lång är leveranstiden?
Finns produkten i lager skickas den senast inom 3 dagar. Är det bråttom, skriv det i din beställning eller ring TriffiQ.

Kontaktuppgifter

Tillbaka till toppen


13. Jag behöver beställa produkter för extra snabb leverans, hur gör jag?
Om du behöver extra snabb leverans, ring Titti Hamberg på TriffiQ

Kontaktuppgifter

Tillbaka till toppen
Produktsökning